Osama Balkhi
image1

 اتحادیه پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی افغانستان، به تأسی از مفاد اساسنامه خویش، همان طوری که به مشکلات نهادهای تحصیلات عالی خصوصی در نهادهای دولتی تلاش و رسیدگی می نماید، برای حل مشکلات محصلین، اساتید و منسوبین نهادهای تحصیلات عالی خصوصی نیز رسیدگی می نماید.
 چنانچه چندی پیش یک تعداد از محصلین یکی نهادهای تحصیلی خصوصی بنابر عدم موافقه ریاست نهاد تحصیلی به تبدیلی محصلین از نهاد تحصیلی مربوط به نهاد تحصیلی خصوصی دیگر، به اتحادیه مراجعه نمودند که خوشبختانه با میانجیگری هیأت اجرایی اتحادیه ، همکاری ریاست محترم پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی و همکاری ریاست نهاد تحصیلی خصوصی، مشکل متذکره حل گردید.
 یاداشت: بنابرین از همه همکاران و محصلین نهادهای تحصیلات عالی خصوصی خواهشمندیم که اگر در انجام امورات شما نهاد تحصیلی خصوصی خلاف لوایح و مقررات وزارت تحصیلات عالی عمل می نماید و برای شما مشکل ایجاد می نمایند، به اتحادیه جهت حل مشکلات خویش مراجعه نمایید و انشالله به همکاری هیأت اجرایی اتحادیه در زمینۀ حل آن اقدام خواهد شد.
 هیأت اجرایی اتحادیه

ارتباط

  شماره تماس : ۰۷۴۴۵۸۴۴۴۴
  ایمیل:   info@apuihea.edu.af
  ویب سایت:   www.apuihea.edu.af

سرک پوهنتون کابل , دهبوری , کابل , افغانستان

مسئولیت

اتحادیه پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی خصوصی افغانستان یا (APUIHEA) یک نهاد ملی , غیر انتفاعی و غیر دولتی است که نماینده , حمایت کننده , پیگیری کننده منافع و نگرانی های قانونی بخش تحصیلات عالی خصوصی در افعانستان میباشد.